THE LOOK OF THE YEAR. Tak może się zacząć wielka światowa kariera
O modelingu i międzynarodowej karierze, jaką robią Polki mówi Jagoda Piątek-Włodarczyk, właścicielka Agencji IGO-ART, która jest organizatorem konkursu THE LOOK OF THE YEAR 2016.
Anna Gronczewska: Zbliżamy się już do finału siódmej edycji międzynarodowego konkursu dla modelek i modeli THE LOOK OF THE YEAR 2016. Co sprawia, że wielu młodych ludzi chce wziąć w nim udział?
Jagoda Piątek-Włodarczyk: Przede wszystkim ciekawość świata, tego co można osiągnąć w życiu. Ci ludzie mają oczywiście odwagę. Ale potrzebne są do tego też odpowiednie warunki - uroda, wygląd, prezencja. A przede wszystkim to, że młodzież nie chce teraz takiej życiowej miernoty.
To znaczy?
Chce spróbować czegoś więcej niż to co ma w zasięgu ręki. A w zasięgu ręki ma szkołę, studia. Próbują więc przyspieszyć tempo życia. Osiągnąć coś więcej. Nie czekać aż osiągnie się tytuł naukowy i dopiero wtedy robić karierę. Czyli nie chcą postępować klasycznie. Mamy tu kandydatów, którzy chcą sprawdzić swoje możliwości, umiejętności. Mogą się do nas zgłaszać dziewczyny od 15 do 21 roku życia. A ostatnio także chłopcy do skończenia 26 lat. Ważne jest to, że traktują udział w naszym konkursie bardzo poważnie. Znają jego rangę. Wiedzą czym to się może skończyć, jeśli dobrze przygotowują do naszego konkursu, jeśli będzie dla nich ważny. Tylko tacy mogą zwyciężyć. Mam właśnie taki obraz tej młodzieży.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 8,90 zł miesięcznie.
już od
8,90 ZŁ /miesiąc