Nie tylko splash. Jakie internetowe akcje są w tej chwili hitami w sieci?

Najczęściej podstawowym warunkiem powodzenia viralowych akcji jest ich spontaniczność. Niekoniecznie musi być autentyczna, czasem jest dobrze wyreżyserowana.

Charlie Sheen, Taylor Swift, Sergio Ramos, Bill Gates, nawet żaba Kermit i były prezydent Stanów Zjednoczonych George W. Bush. Oblewanie się lodowatą wodą zatacza coraz szersze kręgi. A to zaledwie jedna z akcji popularnych ostatnio w internecie. Zasady są proste: jeśli zostałeś nominowany do wyzwania, masz 24 godziny, aby nagrać i udostępnić film, na którym lądujesz pod wodą.

Pozostało jeszcze 93% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 8,90 zł miesięcznie.

    już od
    8,90
    /miesiąc

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

ekstramagazyn.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.