
E-maile czy SMS-y wcale nie zabiły tradycji wysyłania kartek na święta. Cenimy życzenia, które możemy sobie postawić na półce
Poziom sprzedaży kartek na Boże Narodzenie czy inne święta raczej od lat się nie zmienia, nie ma żadnego kryzysu spowodowanego rozwojem technologii. Obserwujemy nawet wzrost zainteresowania tymi droższymi kartkami. Klienci nie chcą na nich oszczędzać - mówi pan Michał Jabłoński, właściciel gdańskiej firmy Panorama, producenta i dystrybutora kart okolicznościowych.
Jak się okazuje, wielu z nas w przedświątecznym zabieganiu nadal znajduje czas na wypisanie i wysłanie kartek z życzeniami na Boże Narodzenie. To ważne szczególnie dla osób mających rodzinę za granicą.
- Właśnie jak co roku wysłałam kartkę do mojej siostry, która od ponad 30 lat mieszka w Meksyku. Chcę jej w ten sposób dać trochę tego naszego klimatu świątecznego. Załączam opłatek, którego tam nie mają, i trochę naszych aktualnych zdjęć. Przynajmniej będzie je mogła sobie włożyć do albumu, a nie ciągle te pliki zdjęciowe - mówi pani Marta, którą spotykam na poczcie w gdańskim Wrzeszczu.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 8,90 zł miesięcznie.
już od
8,90 ZŁ /miesiąc